Методи за доставка

Ние, в магазини ОРИОН, имаме за основен приоритет да отговаряме винаги на потребителското търсене като предоставяме на клиентите си богат асортимент от осветителни тела и лампи, отговарящи както на класическите, така и на най-новите тенденции в тази сфера, с гарантирано качество, конкурентни пазарни цени, както и осигурена сервизна поддръжка. Като компания, която среща своите клиенти с авангарда и иновацията, ние се стремим винаги да сме най-информирани, да сме първи, да сме гъвкави и да помагаме на нашите клиенти да направят правилния избор.

Срокът за доставка е в рамките на 1 до 2 работни дни като той започва да тече веднага след като сме потвърдили поръчката чрез директен контакт с наш служител (по телефон или e-mail), като:

  1. при заплащане по банка, срокът за доставка започва да тече от момента на пристигането на съответната сума в нашата банкова сметка
  2. при заплащане чрез EasyPay или B-Pay, срокът за доставка започва да тече от момента на заплащането в офис на EasyPay или на банкомат чрез B-Pay

При евентуални (и малко вероятни) забавания клиентът ще бъдете уведомен от наш служител.

В зависимост от общата сума и вида поръчвани артикули цената на доставката може да бъде безплатна или в случаите, в които е платена, тя ще струва 6 лв. за цялата страна.

Доставката се извършва:

  1. до вратата на апартамента за функциониращи жилищни сгради и работещ асансьор
  2. до входа на сградата, когато тя е в груб строеж
  3. до вратата на двора, при къщи с дворно място

Магазини ОРИОН не носят отговорност за закъснение в случай, че забавянето се дължи на куриер или поради независещи от магазини ОРИОН обстоятелства.

Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. При евентуални повреди, удари и други щети установени при доставка следва да бъде незабавно уведомен наш служител на някой от посочените в страницата Контакти телефони.

Трябва да се има предвид, че поради естеството на предлаганите стоки и тяхната крехкост, всеки един арткикул закупен от електронния магазин ОРИОН е щателно проверен за дефекти и счупвания от наш служител преди да бъде изпратен на клиента като това действие се удостоверява със съответния документ с негов подпис, който е приложен към доставката.

При приемане на пратката от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи правото за подаване на оплакване и искане за връщане на стоката.

В случаите, когато от магазини ОРИОН са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при поръчката, магазини ОРИОН не се обвързват от каквото и да е задължение за изпълнението й. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на поръчката, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, магазини ОРИОН се освобождават от задължението да се достави поръчаната стока.

Избрани продукти