Методи и условия за доставка

Ние, в магазини ОРИОН, имаме за основен приоритет да отговаряме винаги на потребителското търсене като предоставяме на клиентите си богат асортимент от осветителни тела и лампи, отговарящи както на класическите, така и на най-новите тенденции в тази сфера, с гарантирано качество, конкурентни пазарни цени, както и осигурена сервизна поддръжка. Като компания, която среща своите клиенти с авангарда и иновацията, ние се стремим винаги да сме най-информирани, да сме първи, да сме гъвкави и да помагаме на нашите клиенти да направят правилния избор.

Срокът за доставка е в рамките на 1 до 2 работни дни като:

  1. само при заплащане по банка, срокът за доставка започва да тече от момента на пристигането на съответната сума в нашата банкова сметка
  2. само при заплащане чрез EasyPay или B-Pay, срокът за доставка започва да тече от момента на заплащането в офис на EasyPay или на банкомат чрез B-Pay

При евентуални (и малко вероятни) забавяния клиентът ще бъдете уведомен от наш служител.

Доставката се извършва от куриерска фирма Спиди като в зависимост от общата сума на поръчката цената на услугата може да бъде безплатна или в случаите, в които е платена, ще струва 10 лв. за цялата страна. При заявено желание от купувача куриерската услуга може да се извърши и от друга куриерска фирма като разходите по нея се поемат от купувача.

Магазини ОРИОН не носят отговорност за закъснение в случай, че забавянето се дължи на куриер или поради независещи от магазини ОРИОН обстоятелства.


* Учтиво напомняме, че посочените условия важат единствено и само при пазаруване онлайн в настоящия електронен магазин ОРИОН. Съществуващи преференциални условия за доставка, давани в нашите магазини в София, Пловдив и Варна, не важат при пазаруването в електронния ни магазин и не могат да бъдат прехвърляни помежду си.

Приемане на пратката

Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. При евентуални повреди, удари и други щети установени при доставка следва да бъде незабавно уведомен наш служител на някой от посочените в страницата Контакти телефони.

Трябва да се има предвид, че поради естеството на предлаганите стоки и тяхната крехкост, всеки един арткикул закупен от електронния магазин ОРИОН е щателно проверен за дефекти и счупвания от наш служител преди да бъде изпратен на клиента като това действие се удостоверява със съответния документ с негов подпис, който е приложен към доставката.

При приемане на пратката от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи правото за подаване на оплакване за дефектна стока и искане за връщане на стоката поради същата причина.

В случаите, когато от магазини ОРИОН са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при поръчката, магазини ОРИОН не се обвързват от каквото и да е задължение за изпълнението й. При предаване на стоката потребителят/клиентът или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на поръчката, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес. В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, магазини ОРИОН се освобождават от задължението да се достави поръчаната стока.

Избрани продукти